11 Şubat 2012 Cumartesi

Yavru Kuzu Ne? Nasıl? Neden?

Selamlar ben Seval Cevizci. Eş olmamla mutfakla tanışıklığım başladı, hatta zamanla oldukça haşır neşir olduk. Gelgelelim hazır mayalar ile krem şanti ile üretilmiş yiyecekler yapmak pek de zor sayılmazdı. Derken 2006'da Gerçek Tıp kitabının yazarı Aidin Hanım'la tanıştım ve işte bu tarihten sonra mutfakta işler çetrefilleşti. Doğal gıda peşinde koşturmaca başladı, daha zahmetli ama daha sağlıklı bir yola giriş yaptık eşim ve ben. Artık "Sade Hayat" kaçınılmazdı. 2009'da yavru kuzum geldi hayatıma ve çok güzel olduğu kadar çok da hassas yeni bir dönem başladı. Yavru kuzuma zevkle yapmaya başladığım oyuncaklar çok beğenildi ve hep bunu işe dönüştürmem gerektiği konusunda tavsiyeler aldım. Tamamen doğal malzemelerle hazırlarından çok daha lezzetli olarak pişirebildiğim tariflerim övgüler aldı ve bu konuda da teşvik edildim ve böylelikle doğal oyuncak ve doğal yiyecek siparişleri için de bir bölüm oluşturdum. Tariflerimi uygulamakta zorlananlar, yeteri kadar deneyimi ya da ayıracak vakti olmayanlar sipariş bölümünden bana ulaşabilecekler. Dileyenler yavru kuzularına, özenle hazırladığım özgün tasarım el dikişi oyuncakları hediye edebilecekler. Mesleğim olan çocuk kitabı ressamlığı oyuncaklarımın sevimliliğine yansıdı diyebilirim:) Zevkle okumanız ve faydalanabilmeniz ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...